Gepost door: X | oktober 20, 2007

Niet onder stoelen of banken

Voor je mening uit durven komen, is voor veel mensen een probleem. In een bescheiden kring, op een verjaardag en met drank achter de kiezen gaat het nog wel, maar verder worden er de nodige stoelen en banken gebruikt om meningen uit beeld te houden. Ik heb daar geen last van, ofschoon ik tegenwoordig mijn mond wat beter kan houden. Dankzij blogs is het geven van een mening gemakkelijker dan ooit. Dat iedereen schrijft, heeft soms ook nadelen, maar iedereen heeft zo zijn eigen zeef.

Ik heb een mening en de behoefte om die op te schrijven. Ik heb mij nooit af laten remmen door de in mijn ogen stompzinnige opmerking van wie zit daar nu op te wachten? Wie een visie heeft of denkt te hebben moet die vooral ventileren. En wie daar niet op zit te wachten, moet vooral iets anders gaan doen.

Ik heb meerdere blogs. In dit blog, samengevat onder de beknopte naam visie, schrijf ik in enkele regels (misschien iets meer) wat ik van een bepaald onderwerp vind. En uiteraard onder mijn eigen naam, want de helden die alleen hun mening geven onder een achterlijke nickname vind ik erg sneu. Je hoort te staan voor wat je schrijft.

Ted Sluymer

Geef een reactie

Categorieën

